Planering vecka 5-6

Vi fortsätter hålla avstånd, tvätta händer och stanna hemma vid minsta förkylningssymtom. Så länge restriktionerna håller i sig så fortsätter vi anpassa vår verksamhet därefter.

Måndag 31/1 kl.10-11 Digitalt fika med öppna förskolan.
Är du sugen på att prata lite? Koppla upp dig via länken här för att delta .

Onsdag 2/2 kl.10 Utomhusverksamhet i parken vid Ling utanför öppna förskolan. För er med barn 0-6 år. Vi sjunger kl.11. Kaffe och te finns att köpa. Ingen anmälan behövs.

Onsdag 2/2 kl.13-15. Babygrypp inomhus. För er som har barn upp till 6 månader. Max 5 vuxna besökare. Drop in. Ta gärna med egen leksak. Babysång kl.14. Fika finns att köpa.

Fredag ​​4/2 kl.10 Utomhusverksamhet i parken vid Ling utanför öppna förskolan. För er med barn 0-6 år. Sång kl.11. Kaffe och te finns att köpa. Ingen anmälan behövs.

Måndag 7/2 kl.10-11 Digitalt fika med öppna förskolan.
Är du sugen på att prata lite? Koppla upp dig via länken här för att delta .

Måndag 7/2 kl.13-15. Babygrypp inomhus. För er som har barn upp till 6 månader. Max 5 vuxna besökare. Drop in. Ta gärna med egen leksak. Babysång kl.14. Fika finns att köpa.

Onsdag 9/2 kl.13-15. Babygrypp inomhus. För er som har barn upp till 12 månader. Max 15 vuxna besökare. Drop in. Babysång kl.14. Fika finns att köpa.

Fredag ​​11/2 kl.10 Utomhusverksamhet i parken vid Ling utanför öppna förskolan. För er med barn 0-6 år. Sång kl.11. Kaffe och te finns att köpa. Ingen anmälan behövs.

Som tidigare är detta med reservation för snabba ändringar. Hör gärna av er om ni har frågor och funderingar.

- Våra digitala träffar sker via gratisappen Teams. För att delta behöver du en dator, smartphone eller surfplatta. Om du använder platta eller mobil laddar du ned appen Teams, om du använder dator så laddar du ner Teams via nätet.

När det är dags för vår pratstund så klickar du på länken som vi lägger upp här på hemsidan eller på facebook och deltar via skärmen.

27 januari 2022